Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:02:52+02:00
-Czy to prawda że dzieci są nieznośne?
-Tak!Zwykle przeszkadzają nam w ważnych sprawach.
-Zmień to !! Z naszym produktem marki "regulator" zmienisz zachowanie swojego dziecka!Wystarczy podac mu ten srodek na noc a nastepnego dnia bedzie nie do poznania.
1 5 1
2010-04-14T16:03:02+02:00
- O nie poplamiłam swoją nową bluzkę!i co ja teraz zrobie?
- użyj vanish znakomicie działa na plamy.
-och dziękuję! rzeczywiście dziala.
- vanish to jedyny taki środek na plamy!
1 5 1