Odpowiedzi

2010-04-14T16:05:01+02:00
Długo zastanawiałam się jakiem mam hobby. wkoncu pomyślałam przecież ja najlepiej gram w piłkę nożna. To moje hobby w którym się relaksuję. Zdobywam nowe doswiadczenia , pokonuję rózne trudności. Piłka nożna jest moją pasja od młodych lat.
7 1 7
2010-04-14T16:05:55+02:00
Moim hobby jest piłka nożna. Bardzo podoba mi się ta gra ze względu na na zasady. Jest to gra drużynowa więc mogę grać wraz ze znajomymi. Ja osobiście najlepiej sprawuję się stojąc na bramce. Interesuje się również oglądaniem meczów. Mam również swoją ulubioną drużynę. Uważam że nie jest to sport tylko dla chłopców. Dziewczyny równie dobrze radzą sobie z Tym sportem. Uczęszczam również na treningi by być jeszcze lepszą !


Licze na naj ;]
47 4 47
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:07:58+02:00
w mojej pracu chciałabym wam przedstawić moje hobby. Jest nim śpieanie.
Wszystko się zaczęło w trzeciej klasie. Spiewałam z koleżanką na konkursie karaoke. Śpiewałyśmy piosenkę pt: ,,Gdzie ten, który powie mi". Dzięki tej piosence zajełyśmy pierwsze miejsce. następnie pojechałyśmy do Szelko, gdzie zaśpiewałyśmy piosenkę ,,Jingle Bells". Oczywiście zajęłyśmy pierwsze miejsce. Po pewnym czasie zaczęłam sama śpiewać. Było mi trochę ciężko, no ale cóż. Pojechałam na konkurs, gdzie zajełam dtugie miejsce. Od tamtej pory rezprezentuje szkołę w śpiewaniu.
Tak właśnie rozpoczęła się moja kariera. Może będę kiedyś gwiazdą...
6 2 6