Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T16:03:15+02:00
Turysta pokonal sile grawitacji : Fg= mg

Fg = 75 * 10m/s²
Fg = 750 N

W = F * s
W = 750 N * 850m
W = 637500 J
W = 637.5 kJ

Teraz liczymy srednia moc:
2 h = 7200s

P = 637500 / 7200s

P = 88.5 Wat
4 4 4
2010-04-14T16:12:53+02:00
DANE:
h=850 m
t=2* h=7200s
m=75 kg
g=10 m/s²
SZUKANE:
W=?
P=?

W=m*g*h
W=75*10*850=637500J
P=637500/7200=88,54 W
2 1 2
2010-04-14T16:14:40+02:00
H=850m
t=2h=7200s
m=75kg
g=10m/s
P= ?

Ep=W

Ep = m x g x h; [Ep] = kg x m/s2 x m =J
Ep = 75 x 10 x 850
Ep = 637500
P= W/t; [P] = J/s = W
P= 637500/7200 = 88,5 w przyblizeniu