Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:08:57+02:00
A) 0,2×(-0,3)=-0,6
b) -1,25×(-6,1)=7,625
c) -3,5×(-2/5)=1,4
d) -3 1/3× 1 1/2=-18 1/3
e) -6,2: 1/5=-3,1
f) 2 3/4:(1/4)=11
g) -7 1/3:(-0,5)=44
h) 0,25:(-0,05)=-50
i) (-3)²=9
j) (-2)³=-8
k) (-3)⁴=81
l) (-0,5)³=-0,125
m) (-1,2)²=1,44
n) (-2/3)³=-8/27
o) (-1,1)²=1,21
2010-04-14T16:17:12+02:00
A) -0,06
b) 7,625
c) 1,4
d) -56,8(3)
e) -1,24
f) 1,4375
g) 47,(3)
h) -5
i) 9
j) -8
k) 81
l) -0,125
m) 1,44
n) -0,2962963 = -0,3
o) 1,21