Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:00:52+01:00
5
-- * 100% ≈38,46%
13

6
-- * 100%≈35,29%
17

5
-- * 100%≈33,33%
15

7
-- * 100%≈29,17%
24

4
-- * 100%≈16,67%
24

1
-- * 100%≈4,17%
24

21
-- * 100%≈70%
30

9
-- * 100%≈30%
30
2009-11-04T19:03:45+01:00
5
-- * 100%=38 i 6/13%
13

6
-- * 100%=35 i 5/17
17

5
-- * 100%=33 i 5/15
15

7
-- * 100%=29 i1/6
24

4
-- * 100%=16 i 2/3
24

1
-- * 100%=4 i 1/6
24

21
-- * 100%=70
30

9
-- * 100%=30
30
2009-11-04T19:04:10+01:00
38,46%

35,29%

33,33%

29,17%

16,67%

4,17%

70%

30%