Odpowiedzi

2010-04-14T16:09:47+02:00
Jest to odpowiedź "d" Ponieważż:
100 km to 1000 m +150mm Jest to najwiecej bo jest az 100 kilometrówwwwwww <<<3333
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:15:16+02:00
A. 29km×5m×60 cm
29km=29000m
5m
60cm=0,6m
v=a*b*c
v=29000 * 5 * 0,6*=87000m³

b.5km30m×400mm
5km=5000m
30m
400mm=0,4m
v=5000 * 30 * 0,4=60000m³

c.300cm×200m×500dm
300cm=3m
200m
500dm=50m
v=3 * 200 * 50=30000m³

d. 100 km×0,1m×50mm
100km=100000m
0,1m
50mm=0,05m
v=100000 * 0,1 * 0,05=500m³
2010-04-14T16:19:37+02:00
A)V=29000*5*0,6=87000m³
b)V=5000*30*0,4=60000m³
c)V=3*200*50=30000m³
d)V=100000*0,1*0,05=500m³

Największą objętość ma prostopadłościan "a"