Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:09:48+02:00
Lwy , słonie, konie , pająki , wielbłady , gepard
rośliny :
baobaby
akacje
papirusy
palmy
:]
2010-04-14T16:20:18+02:00
Staś i Nel mieszkali w baobabie(drzewo). Palmy Daktylowe palmy kokosowe bananowce storczyki maniok tamaryna euforbia starce mchy paprocie dziki jaśmin daktylowce sykomory palmy wachlarzowe liany kauczukowe tamaryszki.

Mniej więcej już wszystkie :))