Wybierz prawidłową odpowiedź :

Jacek zachowywał się niewłaściwie, ale inni robili z igły widły/ patrzyli na to przez palce.

Wcale o tym nie myślę , bo nie są to problemy, które mogłyby mi spędzić sen z powiek/ spłynąć po mnie jak woda po gęsi.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:13:14+02:00
1) patrzyli na to przez palce
2) spędzić sen z powiek
1 5 1
  • Evv
  • Rozwiązujący
2010-04-14T16:13:30+02:00
Jacek zachowywał się niewłaściwie, ale inni patrzyli na to przez palce.
Wcale o tym nie myślę , bo nie są to problemy, które mogłyby mi spędzić sen z powiek.
1 5 1
2010-04-14T16:13:53+02:00
1) patrzyli na to przez palce
2)sen z powiek
1 5 1