Odpowiedzi

2010-04-14T16:15:04+02:00
70 lat temu w lasach Katyńskich sowieci pomordowali 20 tysięcy polaków. Była to sama elita Polski : żołnierze, generałowie, lekarze, dziennikarze, politycy .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:15:40+02:00
Rosjanie , pod wodzą Stalina wymordowali ponad 21 tyś polskich żołnierzy . Nie patrzec im w twarz strzelali w tył głowy i wrzucali w doły które zakopano. Do tej pory nie chcą sie do tego przyznać. Wymordowali polska elite:m.in. jak już napisałam zołnierzy, nauczycieli, lekarzy