Odpowiedzi

2010-04-14T16:15:02+02:00
Po prostu witamy się z bogiem:
W imie ojca i syna i ducha świętego. Amen
14 1 14
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T16:15:40+02:00
Znak pokoju to zewnętrzny wyraz zgody z bliźnim,
ma on zamiar pokazać, że nie ma takiej osoby, której nienawidzimy, że z wszystkimi jesteśmy pogodzeni. W ten sposób również godzimy się z tymi, z którymi być może byliśmy w jakimś konflikcie.

15 4 15