Uzupełnij zdania:
Na podstawie różnicy długości geograficznej można obliczyć................. w różnych punktach kuli ziemskiej.Z porównania czasów miejscowych można obliczyć.......................................różnych miejsc na kuli ziemskiej.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:25:45+02:00
Na podstawie różnicy długości geograficznej można obliczyć RÓŻNICĘ CZASU SŁONECZNEGO w różnych punktach kuli ziemskiej.Z porównania czasów miejscowych można obliczyć RÓŻNICĘ DŁUGOŚCI GEOGRAFICZNEJ różnych miejsc na kuli ziemskiej.
2010-04-14T17:16:35+02:00
Na podstawie różnicy długości geograficznej można obliczyć......różnicę czasu słonecznego........... w różnych punktach kuli ziemskiej.Z porównania czasów miejscowych można obliczyć..............różnicę długości geograficznej.........................różnych miejsc na kuli ziemskiej.