Odpowiedzi

2010-04-14T16:30:42+02:00
Kolorowe meble, kolorowe ściany np z jakimis wzorami namalowanymi za pomoca szablonu. Siostrzenica mojego chlopaka ma uchwyty do szafek w ksztalcie kolorowych zwierzatek. Mi to uchwyty bardzo sie sposobały ale nie wiem czy one były już od nowości czy po prostu wymienione. Powinny byc nisko szyflady żeby mozna było chować szybko zabawki. Zawsze można przejść się do sklepu meblowego i tam też już przewaznie sa propozycje róznych pokoi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:31:53+02:00
Mój pokój jest bardzo ładny, kolorowy. Jest w nim biurko na którym odrabiam lekcje i stoi komputer. Są w nim meble na których stoją zabawki, książki, figurki aniołków które dostałam na urodziny. Bardzo lubię mój pokój dlatego że jest to mój własny kąt w którym mogę być sama i się w nim wyciszyć, przemyśleć różne sprawy.