MAm DO ZROBIENIA TABELKĘ MNIEJ WIECEJ TAK TO WYGLĄDA:
REKLAMOWANY PRODUKT:np.LAYS STRONG
HASŁO REKLAMOWE:PIEKIELNIE OSTRE
POSTACIE WYSTĘPUJĄCE W REKLAMIE:kIBICE
DO ZCEGO REKLAM SIE ODWOŁUJE:DO DOBREJ ZABAWY

PROSZĘ O POMOC!!!PILNE!!!SZYBKO!!!
DAJE 50 PUNKTÓW POTRZEBUJĘ 5 TAKICH REKLAM

3

Odpowiedzi

2009-11-04T19:08:35+01:00
1 )Reklamowany produkt - cranchips
2 )Hasło reklamowe - cranchips i jest zabawa
3) postacie występujące - 3 tańczące panie ( nauczzycielki)
4)do czego reklam się odwołuje : do zjedzenia ich a później po nch jest dobra zabawa

1)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:17:23+01:00
Reklamowany produkt: lays stix
hasło reklamowe:"najlepsze chwile smakują lepiej z chipsami lays stis" czy jakoś tak ;)
postacie występujące w reklamie: trzójka znaomych (prawdopodobnie przyjciół) przypadkowi przechodnie
do czego reklama się odwołuje: zjedzeia chipsów

reklamowany produkt: sprite
hasło reklamowe: "pragnienie nie ma szans"
postacie wyspępujące w reklamie:dwoje znajomych
do czego reklama sie odwołuje:kupno napoju w celu pokonania pragnienia

reklamowany produkt: danio
hasło reklamowe:"pokonaj głoda" albo "dobra metoda na głoda"
postacie występujęce w reklanmie: przeważnie jakaś pani, mały głód
do czego reklama się odwołuje:zjedzenia serka/ jogurtu w celu pokonania głodu


tyle dam radę wymyśleć...
2009-11-04T19:50:21+01:00
Reklamowany produkt: Produkty z Biedronki
Hasło reklamowe: Produkty z biedronki polecają się na...
Postacie występujące: Mówiące produkty spożywcze i rzeczy codziennego użytku.
Do czego reklama się odwołuje: Do udanych zakupów w sieci sklepów Biedronka