Odpowiedzi

  • TeGO
  • Rozwiązujący
2010-04-14T16:19:28+02:00
X+1+x+2+x+3=823626
3x=823620
x=274540

Liczby te to:
274541
274542
274543
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T16:21:21+02:00
X-pierwsza liczba naturalna
x+x+1+x+2=823626
3x=823626-3
3x=823623 I:3
x=274541 =>pierwsza liczba naturalna
x+1=274541+1=274542 =>druga liczba naturalna
x+2=274541+2=274543 =>trzecia liczba naturalna