Proszę o postawienie przecinków w odpowidnim miejscu:
1.Tato zapraszam cię na tort.
2. Zamiast kawy możesz dostać karmel albo bitą śmietanę albo nawet rodzynki.
3. Zamknęli już kino więc nie obejrzymy filmu.
4 Spektakl był nudny dlatego niemal wszyscy usnęli.
5. Odpowiem ci ale nie w tym momęcie.
6. Nie wyjerzdzamy ani w tym roku ani w następnym.
7.Nie ufam Heli ani Eli.
8.Sprzątneli łazienkę oraz kuchnię ale zapomnieli o salonie.
9.Ni to papuga ni kogut.
10.Odwiedzisz mnie jutro czy w sobotę?
11.Zaczęło padać więc wróciłem się po parasolkę.
12.Nie wiedziałem czy wyjść czy zostać.
13.Lubię kuchnię włoską i tatarską i meksykańską lecz nie toleruję francuskiej.
14Zaprosili Gosię ale zapomnieli o Tomku.
15Basiu obudź mnie przed ósmą.
16. Tylko nie dodawaj pieprzu ani soli!
17.Pies był przmiły jednak trochę nieufny.
18To była wyjątkowa uroczystość toteż założyłem garnitur.
19.Proszę pana zgubił pan dokumenty.
20. Bardzo cię lubię dlatego zapraszam cię na moje urodziny.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:04:44+01:00
1.Tato, zapraszam cię na tort.
2. Zamiast kawy, możesz dostać karmel albo bitą śmietanę albo nawet rodzynki.
3. Zamknęli już kino, więc nie obejrzymy filmu.
4 Spektakl był nudny ,dlatego niemal wszyscy usnęli.
5. Odpowiem ci, ale nie w tym momęcie.
6. Nie wyjerzdzamy, ani w tym roku ani w następnym.
7.Nie ufam, Heli ani Eli.
8.Sprzątneli łazienkę oraz kuchnię, ale zapomnieli o salonie.
9.Ni to papuga, ni kogut.
10.Odwiedzisz mnie, jutro czy w sobotę?
11.Zaczęło padać, więc wróciłem się po parasolkę.
12.Nie wiedziałem, czy wyjść czy zostać.
13.Lubię, kuchnię włoską i tatarską i meksykańską lecz nie toleruję francuskiej.
14Zaprosili Gosię, ale zapomnieli o Tomku.
15Basiu, obudź mnie przed ósmą.
16. Tylko nie dodawaj, pieprzu ani soli!
17.Pies był przemiły, jednak trochę nieufny.
18To była wyjątkowa uroczystość, toteż założyłem garnitur.
19.Proszę pana, zgubił pan dokumenty.
20. Bardzo cię lubię, dlatego zapraszam cię na moje urodziny.
2009-11-04T19:07:35+01:00
1.Tato, zapraszam cię na tort.
2. Zamiast kawy, możesz dostać karmel albo bitą śmietanę albo nawet rodzynki.
3. Zamknęli już kino więc, nie obejrzymy filmu.
4 Spektakl był nudny, dlatego niemal wszyscy usnęli.
5. Odpowiem ci ale, nie w tym momęcie.
6. Nie wyjeżdzamy ani w tym roku, ani w następnym.
7.Nie ufam Heli ani Eli.
8.Sprzątneli łazienkę oraz kuchnię ale, zapomnieli o salonie.
9.Ni to papuga ni kogut.
10.Odwiedzisz mnie jutro, czy w sobotę?
11.Zaczęło padać więc, wróciłem się po parasolkę.
12.Nie wiedziałem, czy wyjść czy zostać.
13.Lubię kuchnię włoską i tatarską i meksykańską lecz, nie toleruję francuskiej.
14.Zaprosili Gosię ale, zapomnieli o Tomku.
15.Basiu, obudź mnie przed ósmą.
16.Tylko, nie dodawaj pieprzu ani soli!
17.Pies był przmiły jednak, trochę nieufny.
18.To była wyjątkowa uroczystość, toteż założyłem garnitur.
19.Proszę pana, zgubił pan dokumenty.
20. Bardzo cię lubię dlatego, zapraszam cię na moje urodziny.