Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:21:30+02:00
Odrzucając Boże przykazania to tak jakbyśmy odrzucali Boga.
Konsekwencje wynikające z tego powodu mogą być wszelakie...np.Jezus Chrystus wyprowadza się z naszego serca,odrzucamy istnienie i wiarę w Boga i Jego słowo Boże
7 3 7
2010-04-14T16:23:15+02:00
Za nie dotrzymanie przykazań wierzących np. "Pamiętaj abyś dzień święty święciłz" jeśli nie pójdziesz do kościoła bo ci się nie chciało masz grzech ciężki. Nie możesz wtedy przystąpić do komunii, a jeśli się z tego nie wyspowiadasz, nie bądziesz miał życia wiecznego.
83 4 83