1 zad) wpisz odpowiedni ułamek dziesiętny
a)½+......=1 b) 1-.....=¼ c)¹₈ +....=²₈ d)1³₄+.....=2 E) 1 ⅕-....=1 F)1¼-....=½
2 zad)oblicz wyniki morzesz zapisac w postaci ułamka zwykłego lub dziesiętnego a)0,25razy ½=.. B)0,125 RAZY 8 =.. c) 0,5: ½ d) 0,75:3 = E )³₂razy 0,25 f) 0,125 :2
3Zzad) zmien ułamki zwykłe na ułamki dziesiętne i oblicz
a)1¾+0,3 = B) 2½razy 0,4 = c) ⅗ razy 1,1 = d)1⅗-0,6 e)¹¹₂₀-0,45= f)⅖:0,2 = 1,2 : ⅗=

2

Odpowiedzi

2010-04-14T16:26:41+02:00
A)₁/₂+0.5=1
b)1-0.75=1/4
d)3/4+1.75=2
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:30:31+02:00
1 zad) wpisz odpowiedni ułamek dziesiętny
a)½+0,5=1 b) 1-0,75=¼ c)¹₈ +....=²₈ d)1³₄+.....=2 E) 1 ⅕-....=1 F)1¼-0,75=½
2 zad)oblicz wyniki morzesz zapisac w postaci ułamka zwykłego lub dziesiętnego a)0,25razy ½=0,125B)0,125 RAZY 8 =1c) 0,5: ½=1 d) 0,75:3 =0,25 E )³₂razy 0,25 f) 0,125 :2=0,0625
3 zad) zmien ułamki zwykłe na ułamki dziesiętne i oblicz
a)1¾+3/10 =2,05 B) 2½razy 2/5 =1 c) ⅗ razy 1,1 = d)1⅗-0,6 e)¹¹₂₀-0,45= f)⅖:0,2 = 1,2 : ⅗=
zrobiłam tylko co umiałam
1 5 1