Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:25:51+02:00
Moim zdaniem władza nie może wszystkiego,ponieważ każdy ma swoje prawa i obowiązki których musi przestrzegać.Pełni ważną role w państwie, kieruje nim i powinna być przede wszystkim uczciwa, odpowiednio wykształcona do swojego stanowiska, powinna stawiać sprawy państwa na pierwszym miejscu i dbać o nie. Powinna być patriotą.
4 5 4
2010-04-14T16:26:46+02:00
Władza np. w Polsce działa według Konstytucji i ustaw i wiąże się to z tym, że nie może wszystkiego,bo musi przestrzegać prawa. osoby sprawujące władze powinna być sprawiedliwe, wykształcone, otwarte na ludzi, komunikatywne
1 5 1