Odpowiedzi

  • se95
  • Początkujący
2010-04-14T16:22:53+02:00
"Rodzina nadzieją Europy" - to hasło VIII Zjazdu Gnieźnieńskiego, który odbędzie się w dniach 12-14 marca w Gnieźnie. Przez trzy dni o rodzinie jako najważniejszym środowisku życia człowieka dla przyszłości Europy rozmawiać będą politycy, ekonomiści, ludzie kultury i mediów oraz przedstawiciele Kościołów i religii z całego świata. "Rodzina przeżywa poważny kryzys i wymaga dziś definicji, choć jeszcze niedawno wydawało się to niepotrzebne" - stwierdził Prymas Polski abp Henryk Muszyński, zapraszając dziś rodziny do udziału w kongresie podczas konferencji prasowej w Warszawie.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:25:12+02:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam wszystkich mieszkańców Gniezna oraz turystów na zjazd w Gnieznie.
Zjazd ten odbędzie się na placu Lipowej ,dnia 16 maja 2010 ,o godz.15 50.
Będzie mnóstwo atrakcji ,oraz przybędą znane i sławne postacie.
Serdecznie zapraszamy!


Prezydent Gniezna
Dariusz Burak
4 2 4