Odpowiedzi

2009-11-04T19:05:17+01:00
1. Teza
2. 3 argumenty potwierdzające tezę lub zaprzeczające tezie
3. wnioski
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:05:42+01:00
1. wstęp
-przedstawienie tematu
-przedstawienie hipotezy/tezy
2. rozwiniecie
-jeden argument
-drugi argument
(...)
3. zakończenie
-podsumowanie, wnioski
2009-11-04T19:07:19+01:00
1.teza (w tytule)

2.argumenty (najlepiej dwa lub 3)

3.zakończenie- potwierdzenie tezy