Ułóż 3 różne krótkie rymowanki (dosłownie ze 2-3 zdania), nie za długie.
Temat rymowanek ma mieć związek z jedzeniem dla niemowląt.
Powiedzmy że ma to być hasło które umieścilibyście na paczce, puszce, piciu - ogólnie na opakowaniu z jedzeniem dla niemowląt.

Odpowiedzi głupie, niezgodne z tematem bądź ściągnięte z internetu zgłaszam jako spam.
Mają być 3 - RÓŻNE- rymowanki.
pozdrawiam :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:32:24+02:00
Od wczesnego ranka do dalekiego wieczora ...
Dzięki naszym kaszkom niemowlak w szczęściu przechowa..


Niemowlaki to dzieciaki...
Takie małe takie słodkie...
żdrową żywność wnet zjadaja...
i się życiem zachwycają!!


Szczęśliwe dziecko od naszych słodkości...
bo nasze słodkości to durzo radości!!
i rozwój kości terz wspomagają!!
więc niemowlaki szybko doastają!!





ten 3 najfajniejszy pozdro licze na naj!!
2010-04-14T16:53:07+02:00
*Jedz dzieciaczku pyszne kaszki nie dopadną Cię zarazki, będziesz jak na drożdżach rósł z dużą siłą siostrę tłukł
* pyszne mleko z dużej butli, wypij szybko raz dwa trzy, możesz wierzyć mi na słowo,że wyrośnie z Ciebie byk:)
* Każdy owoc dla malucha
chciałby wpaść do jego brzucha
żeby brzuszek był nie głodny
oraz tatuś pocieszony

1 5 1