1. Dlaczego nalezy otaczac czcia i szacunkiem imie Boze ?
2. Kiedy czlowiek wykracza przeciwko drugiemu przykazaniu /
3. Czy wypowiadasz ze czcia imie Boga ? W jaki inny sposób okazujesz czesc Bozemu imieniu ?

Może być z internetu, ale krótko.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:31:36+02:00
1. Imię Boga należy wymawiać z szacunkiem i czcią, ponieważ nie jest on kimś, do kogo możemy zwracać się inaczej. On najbardziej w całej historii świata zasłużył sobie na ten przywilej, otwierając nam bramy Niebios.

2. Wykraczamy przeciwko drugiemu przykazaniu, kiedy wymawiamy imię Boga, kiedy nie jest to na miejscu, np. kiedy się zdenerwujemy.

3. Staram się wymawiać imię Boga ze czcią, jednak nie zawsze mi się to udaje. Staram się jednak nad tym pracować.
Innymi formami okazywania mojego szacunku dla bożego imienia jest zwracanie się do niego w chwilach do tego przeznaczonych.
10 4 10
2010-04-14T16:35:51+02:00
1. Ponieważ Bóg stwożył człowieka na swoje podobieństwo.
Jezus Chrystus zmarł na krzyżu za nasze grzechy.
2.Gdy człowiek nie modląc się wypowiada imię Boże.
3.Nie zawsze wypowiadam ze czcią imie Boga.
Okazuje cześć bożemu imieniu moląc się, prosząc go o coś, lub
nie wypowiadając jego imienia bez myślnie.
6 2 6
2010-04-14T17:08:54+02:00
1 Ponieważ Pan Bóg jest naszym stworzycielem stworzył nas na swój wizerunek i podobieństwo jest kimś bardzo ważnym dla nas STWÓRCA NIEBA I ZIEMI
2 wykracza przeciw 2 przykazaniu gdy powołuje się na Boga w błahych sprawach. Powołuję Boga na świadka , wypowiada imię Boga bez potrzeby i sensu...
3 tak.. Okazuję część gdy mówię i imię Boga w ważnych i trudnych momentach życiowych zwracam uwagę w jakiej okoliczności... Przy modlitwie w odpowiednim miejscu i czasie
6 4 6