Odpowiedzi

2010-04-14T16:31:05+02:00
Zwierzęce- mięso, ryby, drób, jaja, sery, mleko. Roślinne- nasiona suche roślin strączkowatych, produkty zbożowe, np.: mąka, kasza, pieczywo.
2 2 2
2010-04-14T16:34:08+02:00
Roślinna ma wakuolę, chloroplasty i ścianę komórkową, a zwierzęca nie , komórka roślinna zawiera ciałka zieleni, a komórka zwierzęca ma rybosom .
Licze na naj .. ;) pozdrawiam ;]]
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T16:38:59+02:00
Białka zwierzęce -> białka pełnowartościowe.
Białka roślinne -> białka niepełnowartościowe.
3 2 3