Odpowiedzi

2009-11-04T19:19:35+01:00
Przyjśćie królestwa bozego 17,20 dlatedo ze ty tez dążysz do królesywa bozego tak jak w tekście
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:52:24+01:00
Ustanowienie Eucharystii4


19 Następnie wziął chleb, odmówiwszy dziękczynienie połamał go i podał mówiąc: «To jest Ciało moje, które za was będzie wydane: to czyńcie na moją pamiątkę!» 20 Tak samo i kielich po wieczerzy, mówiąc: «Ten kielich to Nowe Przymierze5 we Krwi mojej, która za was będzie wylana.

poniewaz dzieki temu jest cos takiego jak liturgia, a takze mozemy sie spotkac z Bogiem w jego domu
1 5 1