Odpowiedzi

  • Evv
  • Rozwiązujący
2010-04-14T16:31:40+02:00
Klio- muza historii w mitologii greckiej. Przedstawiano ją ze zwojem papirusu
2010-04-14T16:31:58+02:00
Nazywała się klio.
Już po raz piąty zapraszamy czytelników do wędrówki po historii kina na Górnym Śląsku i - po kilkuletniej przerwie - także po sąsiedzkim Zagłębiu Dąbrowskim.Tym razem jeszcze na krótki wypad do Wrocławia (Andrzej Dębski), dzięki któremu górnośląskie dzieje jawią się w nowych, szerszych kontekstach historyczno-kulturowych. Podobnie jak w poprzednich tomach, proponujemy wgląd w różnorakie ...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:32:26+02:00
Klio - muza historii; atrybut: zwój pergaminu, który trzyma w dłoni
1 5 1