Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T16:36:19+02:00
Jest to wiosenny pejzaż, przedstawiający wiosenne impresje. Na wiosennym, zielono-żółtym polu stoi samotne drzewo. Wokół panuje spokój i cisza. Krajobraz pokazuje kompozycję natury o kolorach zieleni i żółci na wiosnę.
2010-04-14T16:37:19+02:00
Woda w stawie nie poruszona nawet małym wietrzykiem,lśni niczym wielkie lustro. Długie na nowo zielone gałęzie starej wierzby zwisają nisko nad stawem. Na jasną,zieloną trawę prześwitują drobne promienie wiosennego słońca. W tle niebo z białymi obłokami w przeróżnych kształtach.
Liczne krzaki przy stawie wypuszczają pierwsze pędy i rozrajsają się na nowo,przerzedzone srogą zimą. Mały,szary zając koło stawy mknąc do wymarzonej,zielonej i pachnącej kępy trawy.
Na budzącym się do życia wysokim drzewie przysiadł mały,świergocący ptaszek o wielokolorowym ubarwieniu.