Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:32:51+02:00
Chodzi o to, żeby myśleć o Ziemi jako planecie całej, robić wszystko co najlepsze dla niej, ale ponieważ nie jesteś w stanie zmienić wszystkiego na całej planecie, to wystarczy po prostu w obrebie twojego miejsca dbać poprzez np. nie śmiecenie, segregowanie odpadów itp
4 5 4
2010-04-14T16:34:30+02:00
ten propagandowy slogan proponują globaliści - zwolennicy rządu światowego. Jednak zanim będzie mógł być utworzony ogólnoświatowy rząd socjalistyczny, naród amerykański musi zostać sprzedany, ponieważ globalizm to jedyny sposób na zbawienie "ludzkości". "Ludzkość" to slogan często używany przez globalistów, którzy starają się zastąpić zachodnią cywilizację chrześcijańską swym własnym świecko-humanistycznym nowym porządkiem świata. Hasło "Myśl globalnie - działaj lokalnie" do dyskusji na tematy lokalne - zwykle dotyczące środowiska - dołącza skądinąd powszechne pojęcie rządu światowego. Konkretne kwestie - zatrute strumienie czy odpady z elektrowni nuklearnej - są przejaskrawiane przez profesjonalnych globalistów, którzy oferują swoje lekarstwa. Nic nie podejrzewający ludzie zaczynają akceptować slogan "Myśl globalnie - działaj lokalnie".
4 1 4