Odpowiedzi

2010-04-14T16:38:34+02:00
Uwaga!!!
Tylko u nas można kupić komputer marki LG za jedyne 1500 zł.Jest nowy,prosto z serwisu,posiada najnowszy program Windows Wista dzięki,któremu twój komuter już nigdy nie ulegnie zawieszeniu.Zawiera program do ściągania muzyki i przeróżnych dodatków.Ma fioletową obudowę i srebrną gwiazdkę z boku.Idealny dla każdej nastolatki.!!!
Zapraszamy do zakupu.; )
Liczę naj.!!; **
12 3 12
2010-04-14T16:38:57+02:00
Komputer ( nazwa ) pmięć 32 G , najlepszy komputer na rynku . Tylko u nas w ( nazwa firmy ) kupisz najszybszy sprzęt . Jesteś jego godzien . ? Przyj Zobacz !
Do ( data ) 22 % zniszki
(nazwa firmy ) najlepsi sprzedawcy , najlepsza technologia .
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:41:58+02:00
Witaj!
dziś polcamy komputer najnowszej jakości ! jest stworzony z myślą o tobie!
nie zabraknie ci w nim niczego
ma nipowtarzalnie dużą pamięć dzięki czemu nie będziesz już musiała się martwić że nie starczy ci miejsca na wgranie gry filmu czy czego kolwiek oprócz tego ma również najnowszego windowsa 7.
naprwdę polecamy!

firma toshiba
8 2 8