Odpowiedzi

2010-04-14T16:34:21+02:00
Na początku data na końcu listu podpis
drogi boże chciałbym kiedyś zobaczyc jak tam jes u ciebie wiem że czesto grzesze ale bolą mnie moje grezchy tak samo jak złe uczynki które popełniłem
Jestem pewnien że te ż nie jest ci łatwo patrzec na grzecy ludzi.,Które są popełniane o każdej minucie na nwet sękudzie.
Kiedyś napewno sie spotkamy .
Będe starał sie tak nie grzeszyc zwaracac uwage na słowa uczynki stane sie nowy, człowiekiem .
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:44:17+02:00
Drogi Boże,

Piszę do Ciebie ze szpitala. Mam 12 lat. Zdecydowałem się na ten list, bo jestem bardzo chory.
Czasami, gdy leże na łóżku, myślę czy Ty w ogóle istniejesz. Robi mi się wtedy zimno i bardzo, bardzo się boję. Nie wiem, co mam ze sobą zrobić, gdzie uciekać, żeby umknąć śmierci. Mama zawsze powtarza mi, że nie umrę, dlatego że Pan Bóg na de mną czuwa, ale ja wiem, że to tylko pociecha, abym się nie smucił. Często myślę czy wszystko w życiu zrobiłem i czy ktoś mnie jeszcze na tym świecie potrzebuje. Wiesz, że nie chcę wiele. Cokolwiek mi każesz - uczynię, tylko udowodnij mi, że jesteś. Powiedz mi, że jest nadzieja, ta ostatnia nadzieja, dzięki której znów będę zdrowy. Z całego serca proszę Ciebie Boże, abyś rozważył moje prośby i postarał się, abym powrócił do zdrowia oraz proszę o zdrowie dla całej mojej rodziny.
1 1 1