Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:10:21+01:00
Ponieważ nie może odrzucić tego w co wierzy. Chrześcijaństwo bez Kościoła nie jest chrześcijaństwem, ponieważ to Kościół jako ludzie je tworzą.
2 5 2
2009-11-04T19:10:54+01:00
Crześcijani nie może odrzucać kościoła dlatego że jest chrześciajninem i nie może zzapominać że Pan Bóg go zawsze wspomaga ksiądz daje rozkrzeszenia i daje Ciało Chrystus !! :)
2 5 2
2009-11-04T19:30:59+01:00
Chrześcijaństwo bez kościoła jest niczym.Przecież człowiek musi się gdzieś spowiadać,modlić,przyjmować komunię św.
Człowiek żeby przejść przez życie musi w coś wierzyć.
1 5 1