Na przyrode musze wymyślić rybowanke mam początek ale nie umiem dalej pomóżcie proszę.
Początek:
Kiedy wstaję co dzień rano pajacyków robię 100 biegam ćwiczę i dalej nie umiem proszę o pomoc conajmniej 5 zdań.
Pomóżcię.

3

Odpowiedzi

2010-04-14T16:47:39+02:00
Jakże pięknie jest tu w górach,
Kiedy szczyty chowają się w chmurach,
A doliny w promieniach słońca pobłyskują
I lasy niczym może niespokojne falują,
Poruszane to w lewo to w prawo,
Przez wiatr wiejący żwawo.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T16:54:24+02:00
Kiedy wstaję co dzień rano
pajacyków robię 100.
Biegam,ćwiczę ,jem śniadanie
i do szkoły by się szło.

W szkole będę się uczyła,
a na przerwie jabłko zjem
by po lekcjach z nową siłą
muc dobrze zakończyć dzień.
2010-04-14T16:54:35+02:00
Kiedy wstaję co dzień rano pajacyków robię 100 biegam ćwiczę i rymuję bo do szkoły się szykuję.Bardzo szybko się ubieram, jem śniadanie oraz biegam bo do szkoły czas. Myję buzię myję uszy bo autobus zaraz ruszy.Biorę plecak kurtkę wkładam bo kumpelki już czekają.Autobus już stoi i na nie czeka a ja z domu wnet uciekam.Proszę pana proszę stać niech ten wiatr przestanie wiać.!Gdy do autobusu wskoczę siadam szybko i pletę warkoczę.

Więcej pomysłów nie mam... ;) Starałam się Pozdrawiam :)