Odpowiedzi

2010-04-14T16:44:10+02:00
Angielski-end
francuski-fin
niemiecki-Ende
portugalski-final
czeski-konec
rosyjski-конец
grecki-τέλος
turecki-son
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:47:17+02:00
Angol - the end .
Czeski - konec .
Cuński - ende .
Filipiński - dulo .
Hiszpański - final .
Irlandzki - deireadh.
Niemiecki - Ende .
Słowacki - koniec .
Słoweński - konec .
Turecki - son .


wystarczy . ?