Odpowiedzi

2010-04-14T16:46:22+02:00
W imieniu organizatorów, mamy ogromną przyjemność zaprosić Adama Cisowskiego na konferencję prasową z okazji nadchodzącego XII Warszawskiego Festiwalu Nauki, który odbędzie się w terminie 27.04.2010roku.

Konferencja prasowa będzie miała miejsce w siedzibie Muzeum Ziemi Polskiej Akademii Nauk przy np. zlote tarasy w Warszawie w dniu 27 kwietnia 2010r. (wtorek) w godzinach 12.''-15.30''

Konferencja jest poświęcona omówieniu wyników specjalnie przygotowanej ankiety przez instytut......................., dotyczącej obrazu nauki i jej ludzi a także roli nauki w świadomości Polek i Polaków. Zaprezentujemy także nową szatę graficzną Festiwalu autorstwa firmy Aart Design.

Serdecznie zapraszamy! :P
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:48:01+02:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam Sz.panią Elżbietę Nowak na konferencję prasową z Adamem Cisowskim, która odbędzie się w sali bankietowej przy ul.Lipowej 2 o godzinie 16:00. Główną atrakcją spotkania będzie osobista rozmowa z Adamem Cisowskim. Będzie również sesja zdjęciowa a na konniec poczęstunek dla gości.
Organizatorami spotkanią są Edward Laskowski i Anna Lis.
Bardzo prosimy o przybycie.
2 1 2