Odpowiedzi

2010-04-14T16:43:52+02:00
Moim zdaniem duże drapieżniki są tak rzadkie, ponieważ muszą dużo jeść, a gdyby było ich dużo to by nie starczyło dla nich pożywienia i prawdopodobnie doszło by do wymarcia wielu gatunków zwierząt.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:52:31+02:00
Duże drapieżniki są tak rzadkie , bo często się na nie polowało( zresztą do tej pory się poluje),ponieważ ich skóry,futra czy kły były/ są warte majątki. Weźmy np. irbis( pantera śnieżna) jest zagrożona przez ludzi którzy handlują futrami tego kota i używają jego kości w medycynie. Ale nie tylko duże drapieżne ssaki są tak rzadki bo np. delfin chiński czy goryl są chronione na całym świecie.