Odpowiedzi

2010-04-14T16:43:42+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:48:54+02:00
Skład pierwiastkowy to węgiel, wodór, tlen

Tłuszcze są estrami glicerolu i kwasów karboksylowych o długich łańcuchach węglowodorowych. Kwasy tłuszczowe dzieli się na nasycone i nienasycone.
W skład nienasyconych wchodzi: kwas oleinowy, kwas linolowy, kwas arachidonowy.
W skład nasyconych wchodzi:kwas palmitynowy, kwas stearynowy
9 4 9