Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:47:06+02:00
JeZus
Maryja
Abraham
kRzyż
Tora
Chrystus
Hera
Wiara
marYja
odpuSt
Tymoteusz
pAschalna
Niedziela
nIebo
człowiEk
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T16:51:09+02:00
Z - ALTERUIZM
M - PISMO| ŚWIĘTE
A - EWANGELIŚCI
R - GRÓB
T - MODLITWA
W - OPANOWANIE
Y - MARYJA
C - DUCH | ŚWIĘTY
H - CHARYZMAT
W - POWOŁANIE
T - TALENT
S - SZAWEŁ
A - DAR
N - RÓŻANIEC
I - MIŁOŚĆ
E - APOSTOŁOWIE