1.

oblicz wartości wyrażeń 2x + 1 dla :
a]x= -4
b]x=0
c]x= 1 i jedna druga
d]x= - dwie trzecie


2.

oblicz wartość liczbową wyrażeń 5-3x dla :

a] x= -2
b] x=0.4

3.

oblicz wartość liczbową wyrażeń

a] [a+2]h dla a=7 i h= jedna trzecia
b] -x +2y - 3 dla x= -5 i y = -4

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:49:06+02:00
1.
A)2*(-4)+1=-8+1=-7
B)2*0+1=1
c)2*1,5+1=3+1=4
d)2*2/3+1=1i 1/3+1=2 i 1/3

2.
A)5-3*(-2)=5-(-6)=5+6=11
b)5-3*0,4=5-1,2=3,8

3.
a)(7+2)*1/3=9*1/3=3
b)-(-5)+2*(-4)-3=5+(-8)+(-3)=-6
2 5 2
2010-04-14T16:51:06+02:00
Zad 1

a)2*(-4)+1=-8+1=-7
b)2*0+1=1
c)2*1,5+1=3+1=4
d)2*2/3+1=1i 1/3+1=2 i 1/3

2.

a)5-3*(-2)=5-(-6)=5+6=11
b)5-3*0,4=5-1,2=3,8

3.

a)(7+2)*1/3=9*1/3=3
b)-(-5)+2*(-4)-3=5+(-8)+(-3)=-6
2010-04-14T16:56:13+02:00
1.
a] 2*-4+1=-8+1=-7

b] 2*0+1=0+1=1

c]2*1 1/2+1=2+1=3

d]2*2/3+1=4/3+1=1 4/3=2 1/3

2.

5-3x
a]5-3*-2=5-6=-1

b]5-3*0,4=5-1,2=3,8