Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:44:19+02:00
1. FAŁSZYWA PRZYJAŹŃ STOLNIKA DO JACKA SOPLICY
2. MIŁOŚĆ MŁODEGO SOPLICY DO EWY-CÓRKI HORESZKI
3. OBOJĘTNOŚĆ STOLNIKA, WOBEC UCZUĆ JACKA
4. PODANIE MU CZARNEJ POLEWKI
5. OŻENEK SOPLICY Z PRZYPADKOWO SPOTKANĄ SZLACHCIANKĄ:
A) NARODZINY TADEUSZA
B) NAŁÓG PIJAŃSTWA
C) ŚMIERĆ ŻONY
6. ZARĘCZYNY EWY
7. HULASZCZE ŻYCIE W ZAMKU
8. OBLĘŻENIE ZAMKU PRZEZ MOSKALI
9. ZABICIE STOLNIKA PRZEZ SOPLICĘ
10. POSĄDZENIE O ZDRADĘ
11. WYJAZD SOPLICY Z KRAJU
12. WSTĄPIENIE DO KOŚCIOŁA
13. ZMIENIENIE NAZWISKA NA ROBAK
14. CIĘŻKIE PRACE SOPLICY W WIĘZIENIU
15. UDZIELENIE PRZEBACZENIA PRZEZ GERWAZEGO
16. ŚMIERĆ JACKA SOPLICY
8 4 8
2010-04-14T16:49:09+02:00
1)Zdemaskowanie się przed Gerwazym z prośbą o wysłuchanie przedśmiertnej spowiedzi
2) Fałszywa łaskawość Stolnika
3) Miłość Jacka do Ewy
4) Podanie czarnej polewki - brak zgody na ślub
5)Pomysł wyjazdu do kraju lekarstwem na niespełnioną miłość
6) Próba oświadczyn przerwana opowieścią Stolnika o amantach córki
7) Pochopny ożenek Jacka z wieśniaczką
a) narodziny syna - Tadeusza
b) pijaństwo Saplicy
c) rozpacz niekochanej żony - jej śmierć
d) brak zainteresowania gospodarstwem
8) Obserwowanie bitwy Stolnika z Moskalami
9) Zabójstwo w afekcie
10) Spokojne czekanie na zemste Gerwazego
11) Niesłuszne posądzenie Jacka o zdradę kraju
12) Ucieczka za granicę
13) Opiekowanie się córką Ewy - Zosią
14) Wstąpienie do zakonu i przyjęcie imienia Robak
15) Poświęcenie się pracy emisariusza
16) Marzenia o wzbudzeniu powstania na Litwie
17) Śmiertelna rana otrzymana przez ostatniego z Horeszków - hrabiego
18) Przebacznie Gerwazego i wiadomość o przebaczeniu Stolnika
19) Śmierć Jacka Soplicy
7 3 7