Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:16:46+01:00
Rola przeznaczenia w naszym życiu jest bardzo ważna. Większość ludzi uważa że przeznaczenie da się oszukać.Lecz jest całkiem inaczej. Każdy z nas ma swoje przeznaczenie które prędzej czy później nastąpi.Gdy unikniemy jakiegoś wypadku uważamy że to przeznaczenie jest takie , że to nie jest jeszcze pora na naszą śmierć:D:)
2009-11-04T19:21:40+01:00
Ludzie rzadko zdają się na przeznaczenie w swoim codziennym życiu. Jeśli chodzi o na prawdę poważne decyzje wolimy wziąć sprawy w swoje ręce, niż czekać, aż coś nas po prostu ominie. Natomiast jeśli chodzi o sprawy uczuciowe, wolimy zdać się na przeznaczenie, gdyż mimo wszystko w nie wierzymy. Często mówimy "co ma wisieć nie utonie" czy "to nie było mi pisane", co dowodzi, iż w przeznaczenie wierzymy. Sądzę jednak, że każdy ma wpływ na swoje życie i nie powinien zdawać się ślepo na los, lecz "wziąć sprawy w swoje ręce".