Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:28:28+02:00
Moim ulubionym sportem jest pływanie jednak kiedyś tak nie było. Zacząłem chodzić na basen z moja matka, gdy miałam 4 lata. Woda w basenie wydawała mi się bardzo zimna i wtedy nie chciałem nawet słuchać o pływaniu. sama myśl o tym przerażała mnie. Moja matka była jednak wytrwała i udawałyśmy się tam w każdą niedzielę. Zacząłem pływać bardzo szybko. Teraz mogę pływać bez przerwy, ale moja ulubiona jest stylem klasycznym. Lubie również nurkować w wodzie grać w piłkę. Nie ma nic lepszego niż zabawy z przyjaciółmi w wodzie. Szczególnie w lecie, gdy jest ciepło. Kiedyś mam zamiar zrobić licencje pływacką a następnie zdawać egzamin na ratownika zawodowego. Wspaniale będzie robić to co się kocha i jeszcze na tym zarabiać, chyba każdy o tym marzy. Będę dążyła do tego, aby mi się to udało.
***
Мой любимый вид спорта является плавание однако, как только она не была. Я начал ходить в бассейн с мамой, когда мне было 4 года. Воды в бассейне, казалось очень холодно, и даже тогда я не хочу слышать о плавание. Одна мысль о том, что страшно. Моя мать, однако, был настойчив и udawałyśmy туда каждое воскресенье. Я начал плыть очень быстро. Теперь я умею плавать без перерыва, но я предпочитаю брассом. Я люблю нырять в воду, чтобы играть в мяч. Существует ничего лучше, чем играть с друзьями в воде. Особенно летом, когда тепло. Один день я собираюсь сделать лицензии плавать, а затем сдать экзамен на спасателя подготовки. Будет здорово делать то, что вы любите и еще заработать на этом, я думаю, что все мечты о нем. Я буду стремиться к тому, что мне удалось.
1 5 1
2010-04-14T22:02:53+02:00
Moim ulubionym sportem jest siatkówka ponieważ bardzo lubię serwować i fajnie się gra myślę że kiedyś zostanę siatkarką bo jestem rewelacyjna w tym sporcie -Мой любимый вид спорта является волейбол, потому что я хотел, чтобы служить вам и приятно играть, что однажды я стану Волейбол удивителен, потому что я в этом виде спорта
1 5 1