Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-18T22:39:09+02:00
Uczestniczyc w życiu, szkoły klasy, pomagac kolegom i koleżankom, angażowac sie społecznie (ew. także religijnie), dobrze się uczyć, by wyrosnąc na mądrego człowieka i byc jednym z wielu fundamentów państwa.
2010-04-18T23:08:27+02:00
Możesz być dobrym uczniem i wyrosnąć w przyszłości na mądrego człowieka może np polityka, który dla ojczyzny może zrobić bardzo dużo. Teraz możesz również angażować się w prace społeczne takie jak np sprzątanie świata, by twoja ojczyzna była czysta. Powinienes tez szanowac symbole narodowe.