Odpowiedzi

2010-04-14T16:51:08+02:00
Akceptacja. w klasie stała się akceptacja nowego kolegi.
bocznie. na bacznoś stoimy prosto i bocznie
2010-04-14T16:51:23+02:00
A)Bacznie przyglądam się nowej pani od polskiego.
b)Opacznie próbuje opatrzyć rany koledze.
c)Jestem fanatykiem sztuk piękna.
d)Czy akceptujesz swoję koleżanki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T16:54:40+02:00
1.Miej się na baczności.
2.Ten tekst został opacznie zrozumiany.
3.Magda powiedziała, że jesteś fanatyczką.
4. Akceptuj każdego człowieka.