Odpowiedzi

2010-04-14T17:00:32+02:00
Odpowiedź na to zadanie to 2 i jedna druga.
2010-04-14T17:01:09+02:00
Na koncu w tym ostatnim zadaniu nie ma znaku
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:07:36+02:00
[(3x-2)²/2]-(x-1)²=5/4(x-1)(x+1)-(3/2)²
(9x²+12x-4 /2)-x²-x+1=5/4(x²-1)-9/4 /×4(obustronnie pomnozyc przez 4)
18x²+24x-4-2x²-2x+2=5(4x²-4)-9
20x²+22x-2=20x²-20-9
22x-2= -29 / +2 (obustronnie dodac 2)
22x= - 27 / ÷22
x= - 1 5/27