Przetłumacz na j.niemiecki:
1)Z wszystkich wymienionych typów związków,najbardziej podoba mi się tradycyjna rodzina,gdzyż zachowane są tutaj wartości rodzinne.Są rodzice,którzy dbają o dom i dziecko,oraz dziecko,które jest szczęściem rodzinnym.

Tylko proszę o nie tłumaczenie przez translator.
Na dzisiaj ;)

2

Odpowiedzi

2010-04-14T16:55:21+02:00
Mit all diesen Arten von Verbindungen, die wie die traditionelle Familie, wie hier beobachteten Werte der Familie sind. Es gibt Eltern, die über das Haus und Kind und ein Kind, das der glückliche Familie kümmern.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:24:51+02:00
Aus allen angeführten Favoriten der Verbindungen, am sehr gefällt die traditionelle Familie mir, hier sind Werte .Są bewahrt die Eltern, die kümmern sich um das Haus und das Kind, sowie das Kind, das familiäre Glück ist.
Jest dobrze . ;d