Odpowiedzi

2010-04-14T16:54:57+02:00
Chciałabym się zaprzyjaźnić z Zenkiem, ponieważ zawsze jest dzielny i odważny oraz umie znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Mogę na niego liczyć w każdej sprawie bo wiem że mi pomoże.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:00:14+02:00
Hej ;)


Chciałbym zaprzyjaźnić się z Ulą. Jest bardzo miła, ciepła, pogodna dziewczyna. Zna odpowiedzi na każde pytania. Pomaga Zenkowi,pierwsza do Niego podeszła iż wszyscy mieli go za złego chłopca. Wszystkich darzyła przyjaźnią, serdecznymi słowami. Jest bardzo wrażliwą osobą, bardzo ją to bolało, że jej ojciec doktor Zalewski się od Niej odsunął po śmierci swojej matki. Dorosłą osobę, z którą mogła porozmawiać o najskrytrzych sprawach była jej gosposia. Chciałaby o takich sprawach które dotyczą jej rozmawiać ze swoją przyjaciółką Pestką, lecz Ula wiedziała że Pestka jest za szalona. Myślała tylko o wyspie i co się dzieje u swoich przyjaciół.
O takiej przyjaciółce marzyłby każdy.
2 3 2