Przetłumacz na polski :


1) Sorry.
2) Can you help me, please?
3) Pardon?
4) Sorry, I don't understand.
5) Not so fast, please!
6) How do you spell that?
7) What's ... in English, please?
8) Excuse me, can I ask somethinh?
9) Can you help me with the exercise, please?
10) Sorry, I've forgotten (my exercise book)
11) Sorry, what's the homework?
12) Could you say it again, please?

3

Odpowiedzi

2009-11-04T19:17:52+01:00
1) Przepraszam
2)Czy mógłbyś mi pomóc?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:20:59+01:00
1. Przepraszam.
2. Czy mógłbyś mi pomóc, proszę ?
3. Wybaczysz/Wybacz?
4. Przepraszam, Ja nie rozumiem.
5. Nie tak szybko, proszę!
6. Jak to przetłumaczysz?
7. Jak jest ... po angielsku ?
8. Przepraszam, mogę się o coś zapytać ?
9. Pomożesz mi z tym zadaniem/ćwiczeniem ?
10. Przepraszam, zapomniałem ćwiczeń.
11. Przepraszam, co jest zadane? ( ew. jaka jest praca domowa ? )
12. Czy mógłbyś powiedzieć to jeszcze raz, proszę?
1 5 1
2009-11-04T19:22:40+01:00
1)przepraszam
2)Czy możesz mi pomóc, proszę?
3)przebaczyć
4)
5)Nie tak szybko, proszę !
6)Jak się pisze, że...
7)Co ... w języku angielskim, proszę
8)Przepraszam, czy mogę prosić
9)Czy możecie mi pomóc z wykonywaniem, proszę
10)Sorry, zapomniałem
12)