Odpowiedzi

2010-04-14T16:56:58+02:00
Bóg- pojęcie istoty nadprzyrodzonej leżące u podstaw większości wierzeń religijnych

honor- to poczucie własnej wartości z wiarą w wyznawane zasady moralne , religijne lub społeczne

ojczyzna- odnoszące się do przestrzeni istotnej dla pojedyńczego człowieka bądz narodu.

Bóg, Honor, Ojczyzna to dewiza Wojska Polskiego
106 2 106
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:26:49+02:00
Są to trzy najważniejsze wartoci, którymi powinien kierować się każdy człowiek a w szczególności każdego Polaka. Dla każdego człowieka Bóg powinien być najważniejszy, powinniśmy się do niego modlić, powierzać mu swoje troski, bronić wiary. Honor, każdy powinien go mnieć i bronić. ojczyzna, każdy ma obowiązek ją bronić, dbać o nią między innymi za pomocą modlitwy
49 4 49