Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-16T19:52:16+02:00
Według mnie nadzieją chrześcijan jest to iż wierzą w zmartwychwstanie. Wierzą w to iż Bóg nas kocha, oddał za nasze grzechy i za nas samych swoje życie na krzyżu. To jest wielki znak ze Jezus kocha każdego poród nas.Naród tez wierzy, i że Bóg uczynił wiele cudów, uzdrawiał chorych, przywracał wzrok, rozmnażał chleb. Ludzka nadzieja jest jak najbardziej pozytywna...gdyby ludzie ie wierzyli w zmartwychwstanie i życie wieczne to wiara chrześcijanska by nie istniała, nie miałaby sie na czym opierać...jednak dzięki nadziei nasza wiara jest bardoz popularna

czkeam na naj:)))
13 4 13
2010-04-16T20:25:27+02:00
Chrześcijanie uważają się za ludzi nadziei, ponieważ wierzą, że po życiu doczesnym czeka ich życie wieczne w niebie. Uważają, że egzystencja na ziemi ma swój konkretny cel: doprowadzić do zbawienia. Nadzieja na przyszłe życie w niebie nadaje życiu każdego chrześcijanina głębszy sens.
8 3 8