Odpowiedzi

2010-04-14T17:02:55+02:00
Mam zaszczyt zaprosić Dyrektora Szkoły ZSO 5 im. Mikołaja Kopernika na uroczystą akademię z okazji dnia matki,która odbędzie się w Teatrze ,,X'' przy ul. Wody 9 w Gliwicach, w dniu 15.04.2010r. o godz. 17.00.
Anna Nowak
2 3 2
2010-04-14T17:04:18+02:00
Szanowny Panie Dyrektorze!
Serdecznie zapraszam Pana na uroczystość z Okazji Dnia Matki.
Uroczystość ta odbędzie się ( Data ) o godzinie ( godzina ).
To uroczystość odbędzie się w następującym miejscu : ( Adres )
Uroczystość zakończy się o godzinie ( godzina)

( Podpis)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:09:53+02:00
Zaproszenie
Gdy 26 maja na zegarze wybije godzina 15.00 wtedy w Szkole Podstawowej nr 8 w sali 100 rozpocznie się przyjęcie z okazji Dnia Matki. Serdecznie na tą uroczystośc zapraszam pana dyrektora wraz z małżonką. Podczas przyjęcia:
- wystąpi grupa teatralna z kalsy 3,
- przekąski itp.

.........
podpis
1 4 1