Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:00:13+02:00
17,5kg+17,5kg=35kg
35kg-33kg=2kg
sama beczka waży 2 kg
naj?
1 5 1
2010-04-14T17:00:35+02:00
33 kg - masa pełnej beczki
17,5 kg - masa beczki z połową zawartości
33 - 17,5 = 15,5 kg - masa połowy zawartości beczki
17,5 - 15,5 = 2 kg - masa beczki

Odp. Beczka waży 2 kg.
1 5 1
2010-04-14T17:13:06+02:00
33-17,5=15,5 kg.
17,5-15,5=2

Odp. Pusta beczka wazy 2 kg